Hieronder staat animatie van de letterkeuze en ontwikkeling tot een logo van mijn merk 'tijn'.
Naast de tekstuele invulling van mijn logo ben ik ook op zoek gegaan naar een beeldmerk, waarbij de zin 'Ik geloof dat ik een haas zie', die een sterke betekenis heeft binnen mijn familie, de leidraad vormde.
Deze onderdelen moeten uiteraard ook samen komen.
Een logo is nooit af. Ik hou ervan als deze multifunctioneel gebruikt kan worden. Als een logo op diverse, maar met uiterst strikte regels die bepaald worden door de ontwerper, ingezet kan worden op verschillende uitingen. Een logo kan in vorm en kleur wijzigen, maar moet altijd herkenbaar blijven.
Mijn merk staat voor snelheid, een idee wat zich ontwikkeld vanuit een schets tot een volwaardig concept, en uiteindelijk een product. De pay-off 'Ik geloof dat ik een haas zie' heeft alles te maken met miscommunicatie. Het ontstaan van deze zin en het gebruik ervan in mijn leven beschrijf ik op de openingspagina van mijn portfolio. Wil je meer weten, klik dan hier.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten