Thema's

maandag 3 september 2012

Vraag 100. Wat zou je willen vertellen op je sterfbed?


Als je nadenkt over je leven en wat je allemaal gedaan hebt en/of gaat doen, bekruipt mij het gevoel die elke dertiger wel eens heeft. Haal ik wel genoeg uit het leven? Of om Doe Maar te quoten 'Is dit alles...' Maar als ik nadenk over mijn leven tot dusver en alle toffe, coole, inspirerende dingen die ik al gedaan heb de revue laat passeren, moet ik niet teveel stil staan bij een enkel moment. Het is een aaneenschakeling van ervaringen die maken tot wat je bent. En daar hoort een nieuwe opleiding op dit moment ook bij. Een nieuwe ervaring die weer nieuwe mogelijkheden binnen mijn carrière biedt in de toekomst. Ik denk dat ik graag wil meegeven aan degene die bij me is op het moment dat het einde nadert, wil je echt weten wie ik was de afgelopen … jaar. En me zo werkelijk leren kennen?

Lees dan mijn blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten