Thema's

donderdag 13 september 2012

Kruipend over het internet

Hoever reikt mijn digitale afdruk na een aantal weken een actieve rol te spelen op het World Wide Web? Wist je dat er meer mensen zijn in Nederland die Martijn Brinks heten? Ik wel, en er staan twee in de zoekresultaten van Google hoger in de ranglijst dan ik. Daar gaan we dus verandering in brengen, door als een malle mijn 'brand' beter online te profileren. Dit doe ik door mijn vrienden, medestudenten, collega's en overige bezoekers, zoals jij, te lokken naar mijn blog. Hiermee probeer ik het aantal pageviews omhoog te krikken en zo mijn site (of 'brand') voor Google belangrijker te maken. 

Martijn Brinks en Martijn Brinks, Martijn Brinks komt eraan.

12-09-2012 - Ongeveer 75.200 resultaten (0,22 seconden)
13-09-2012 - Ongeveer 93.300 resultaten (0,33 seconden)
14-09-2012 - Ongeveer 93.900 resultaten (0,35 seconden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten