Thema's

maandag 10 september 2012

Thinking-outside-the-(Black)Box

Als vervolg op de opdrachten die ik beschreef in de stukken 'Mijn DNA bestaat uit...' en 'Mindmapping 2.0' ben ik vervolgens een vijftal eigenschappen/kenmerken van mijn persoonlijkheid gaan illustreren. Met overigens één beperking! Ik heb alleen gebruik gemaakt van zwarte vierkanten. Wel met een extra opmerking: Ik mag gebruik maken van perspectief, 3D-eigenschappen en van transparantie.

Hieronder het resultaat van mijn hoekige persoonlijkheid:
Beschermend (1), Onafhankelijk (2), Sterk (3), Verbeeldingskracht (4) en Vernieuwend (5)


Hoe is die persoonlijkheid nu gegroeid? Scan hieronder mijn laatste vierkanten illustratie met een QR scanner op je smartphone en zie waar het begon. Dagdromend met de tong uit de mond...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten